Sabtu, 30 Agustus 2014

ναμων ικανότητα ε

Όταν ακούτε έναν πελάτη (ή συν-εργαζόμενος, σύζυγος, σημαντική άλλα), το μυαλό σας είναι συνεχώς κάνει εκατοντάδες υποθέσεις. Κάθε λέξη, καμπής, και τον τόνο της φωνής ερμηνεύεται, αλλά όχι πάντα, όπως ο ομιλητής προορίζεται. Η έρευνα δείχνει ότι τα 2/3 του συνόλου των εργαζομένων αισθάνονται διοίκηση δεν ακούει. *

Όλοι νομίζουμε πως ξέρουμε πώς να ακούσουν, ναι; Το γεγονός είναι ότι πολύ λίγοι άνθρωποι ξέρουν πώς να ακούσει πραγματικά. Με σοβαρότητα μας να υπηρετούμε, να αποχωρήσει από μια συνομιλία με την προετοιμασία για την απάντηση, ενώ το άλλο πρόσωπο εξακολουθεί να μιλάει. Σας περιμένουμε για μια παύση και όταν το άτομο παίρνει μια ανάσα, θα πηδήξει για να βελτιώσει ή να διορθώσει την κατάσταση.

Ή, ανησυχούμε για το θέμα που μπορεί να ζητηθεί από ότι εμείς μπορεί να μην είναι σε θέση να απαντήσει με έξυπνο τρόπο. Θα ξέρουμε την απάντηση; Θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκριθεί κατάλληλα; Τι γίνεται αν έχω μια ερώτηση δεν ξέρω την απάντηση; Τι μπορώ να κάνω εάν δεν καταλαβαίνω την ερώτηση; Τι και αν μάθετε ότι είμαι νέος στη δουλειά / στον εξοπλισμό / σε αυτή την εταιρία; Τι θα συμβεί αν θυμώσουν μαζί μου; Τι γίνεται αν εγώ τους εμποδίσει; Τι θα συμβεί αν, τι και αν, μπορείτε να συμπληρώσετε το κενό. Είμαστε παντού, αλλά ακούγοντας το άλλο πρόσωπο.

Οι προθέσεις μας είναι καλές. Θέλουμε να δώσουμε την καλύτερη απάντηση που μπορούμε, ελπίζω, την σωστή απάντηση. Ωστόσο, αν δεν είναι παρόντες στη συζήτηση, το άλλο άτομο αισθάνεται δεν ακούγεται, ασήμαντο, εξαπατάται, και τα παρόμοια. Εάν δεν υπήρχε αναστάτωση από την πλευρά τους για να αρχίσει με, υπάρχει τώρα μεγάλο χρονικό  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah διάστημα. Πραγματικότητα: Αν δεν ακούτε τον πελάτη, δεν υπάρχει κανένας τρόπος που μπορείτε να απαντήσετε στην ερώτηση. Η αλήθεια είναι ότι ίσως δεν έχουν καν ακούσει.

Ακούγοντας είναι λιγότερο χρησιμοποιείται και αδύναμων ικανότητα επικοινωνίας μας. Πάντως υπάρχουν μεγάλες επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών είναι πρώτα απ 'όλα μεγάλη ακροατές. Ενεργητική ακρόαση μας αναγκάζει να συντονιστείτε σε αυτό που ο πελάτης λέει, αντί να προσπαθεί να σκεφτεί τι απαντήσεις μας θα είναι.

Η ακοή δεν είναι το ίδιο, αν και πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τις λέξεις εναλλακτικά.
Ακρόαση είναι μια φυσιολογική διαδικασία κατά την οποία οι ακουστικές εντυπώσεις που λαμβάνονται από τα αυτιά σας και να μεταδίδονται στον εγκέφαλό σας.
Ακούγοντας αφορά την ερμηνεία και την κατανόηση της σημασίας της αισθητηριακής εμπειρίας.

Το παράγωγο της ακρόασης είναι η «λίστα», που σημαίνει να κλίνει προς τη μία πλευρά. Έχετε ποτέ παρατηρήσει πώς θα κλίνει όταν κάποιος μιλά σε σας, ή το αντίστροφο; Ακόμη και στο τηλέφωνο;

Όταν ακούτε, θα κερδίσει και το άλλο άτομο κερδίζει. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να ακούσετε μόνο,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar