Sabtu, 30 Agustus 2014

ει μια χριστιανική

Ξέρω μια καλή χριστιανική κυρία που κόβει τα μαλλιά για τα προς το ζην. Αυτό είναι το επάγγελμα της. Αυτό είναι το πώς θα κάνει τα προς το ζην. Είναι πολύ καλός σε αυτό. Γιατί είναι ότι όταν οι Χριστιανοί έρχονται στο κατάστημά της, αναμένουν μια "έκπτωση" μόνο και μόνο επειδή πηγαίνουν στην ίδια εκκλησία που φοιτά; Υπάρχουν κάποιοι που αναφέρονται σε αυτή την πρακτική ως «έκπτωση πιστός".

Τώρα δεν είμαι αντίθετος με την εύρεση εκπτώσεις και προσφορές, αλλά όχι σε βάρος κάποιου άλλου. Αν κάποιος αποφασίσει ότι θέλουν να μου δώσει ένα κούρεμα χωρίς χρέωση, ή μισή τιμή, από αγάπη, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά απλά να περιμένουμε ότι οι χριστιανικές επιχειρήσεις που υποτίθεται ότι θα δώσει εκπτώσεις σε όλα τα "αδέλφια" δεν είναι αγάπη. Είναι πραγματικά μια ένδειξη ενός συνόλου μυαλού της φτώχειας. Θα σου εξηγήσω αργότερα.

Για μένα να πιστεύουν ότι οι Χριστιανοί αδελφοί και αδελφές μου υποχρεωμένος να μου δώσει μια φθηνότερη τιμή είναι εγωιστής και παίρνει τα χρήματα μακριά από αυτούς. Ας υποθέσουμε ότι δεν θα μπορούσατε να βρείτε μια χριστιανική για την υπηρεσία ή το προϊόν σας χρειάζεται; Τι θα κάνετε; Θα καταλήξετε κάποιος την τιμή που χρεώνεται.

Ξέρω ότι μερικοί Χριστιανοί, οι οποίοι είναι πολύ καλοί στο να κάνουν τις επισκευές αυτοκινήτων και μερικοί απ 'αυτούς το κάνουν ακόμη και ως επιχείρηση. Και μόλις μια εβδομάδα ή δύο πηγαίνει από ότι μια άλλη χριστιανική τους ζητά βοήθεια για τον καθορισμό των αυτοκινήτων τους, περιμένοντας να πληρώνουν ελάχιστα ή τίποτα για τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Αυτό είναι πολύ εγωιστικό και, πάλι, μια ένδειξη της νοοτροπίας της φτώχειας.

Εδώ είναι μια αναπάντεχη σκέψη: πληρώσει Christian αδελφός ή αδελφή περισσότερο από ό, τι συνήθως χρεώνουν σας! Τώρα που είναι μια έννοια που έχει η αγάπη γράψει όλα πάνω του. Γιατί το έκανες αυτό; Πρώτα απ 'όλα, είναι πράγματι μια ευλογία να έχουν μια χριστιανική παρέχουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν. Αν λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους με την ακεραιότητα και την αγάπη, η αγάπη θα έχουν αντίκτυπο στη ζωή μου. Δεύτερον, πιστεύοντας τις υποσχέσεις του Θεού της αφθονίας μπορείτε να πάτε πάνω και πέρα και να δώσει περισσότερο στο πρόσωπο που σας παρέχουμε την υπηρεσία ή το προϊόν. Αυτό αυξάνει την ευημερία τους. Αλλά, εάν έχετε μια νοοτροπία της φτώχειας, θα είναι πάντα ψάχνει για κάποιον να σας χρεώσει λιγότερο για τα πάντα και περιμένουμε κάθε Χριστιανός να σας δώσει μια έκπτωση. Γιατί δεν πιστεύουν τις υποσχέσεις του Θεού της ευημερίας, λάβετε την αφθονία του, και στη συνέχεια μοιραστείτε το αφθονία με τους άλλους;

Τώρα θα προτιμούσα να πληρώσει μια χριστιανική για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά υπάρχει και μια άλλη πλευρά σε αυτό το κέρμα. Ακριβώς επειδή είμαι Χριστιανός αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βρούμε έναν άλλο Χριστιανό να παρέχει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μου; Ας υποθέσουμε ότι ξέρω ένα χριστιανό, ο οποίος θα μπορούσε να γίνει η δουλειά, αλλά όχι με την ποιότητα που απαιτείται; Είμαι υποχρεωμένος να προσλάβει μια χριστιανική ούτως ή άλλως και, στη συνέχεια, έχουν κατώτερα έργο; Μερικοί λένε ότι θα είναι η «χριστιανική πράγμα που πρέπει να κάνετε." Λέω, "Όχι"

Αν προσλάβετε να καθορίσει το αυτοκίνητό μου, εγώ σας περιμένουμε για να ξέρετε τι κάνετε και να το κάνουμε σωστά την πρώτη φορά. Αν αυτό δεν συμβεί τότε θα έχουμε χάσει τα χρήματα ο Θεός μου έδωσε να διαχειριστέις, για να μην αναφέρουμε το χρόνο που έχω χάσει. Ίσως η «χριστιανική πράγμα που πρέπει να κάνουμε" θα ήταν για να είμαι ειλικρινής και να πει κάποιος ότι η εργασία τους δεν είναι η ποιότητα που θα μπορούσε να είναι. Αντί του αισθήματος υποχρεωμένοι να τους προσλάβει, γιατί να μην τους δώσει κάποια χρήματα, έτσι ώστε να μπορεί να πάρει την εκπα

Tidak ada komentar:

Posting Komentar