Sabtu, 30 Agustus 2014

πληρώστε το σ

Ρωτήστε πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων τι συμβαίνει στην παροχή άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και έχετε τις απαντήσεις, όπως, είναι ευγενικό, που εξυπηρετούν άμεσα, κρατώντας τις υποσχέσεις σας κ.λπ. Αλλά σε αυτό το hi-tech εποχή, έχουμε την τάση να ξεχνάμε ότι η ταπεινή επιστολή έχει απλώς ως σημαντικό ρόλο στη διασφάλιση της καλής εξυπηρέτησης των πελατών. Όμως, πόσες φορές έχετε λάβει μια «επιστολή συγγνώμης», που κάνει ακόμα πιο δυσαρεστημένοι; Το μήνυμα που μεταφέρει, η γλώσσα που χρησιμοποιείται - όλα σχεδιασμένα για να σας περατωθεί!

Με κάποια προσεκτική σκέψη, ένα καλά δημιουργημένο επιστολή μπορεί να προσφέρει άνεση σε ένα διαμαρτυρίες των πελατών και θα βελτιώσει τη φήμη σας ως επιχείρηση εστιασμένη στον πελάτη. Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς να γράψει ένα μεγάλο γράμμα.

<β> Τι γράφεις για; </ b>

Για να γράψετε ένα μεγάλο e-mail θα πρέπει να είναι στο σωστό πλαίσιο του μυαλού. Είσαι εγγράφως να χειριστεί μια καταγγελία, να απαντήσει σε ένα ερώτημα ή να τους ευχαριστήσω για μια παραγγελία; Framing το γράμμα στο σωστό πλαίσιο σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήσετε την κατάλληλη γλώσσα και ο τόνος θα είναι σωστό. Δοκιμάστε να γράψετε μια ευχαριστήρια επιστολή ως εάν να ανταποκριθούν σε μια καταγγελία - το μήνυμα είναι εντελώς διαφορετική.

Πριν από την τοποθέτηση στυλό στο χαρτί, σκεφτείτε για ένα λεπτό και να αποφασίσει ποιος είναι ο σκοπός ή ο στόχος σας είναι.

<β> κρατικές σκοπό σας </ b>

Ξεκινήστε συνοψίζοντας γιατί γράφετε. Ανοίξτε το e-mail σας, λέγοντας ότι είστε ανταποκρίνεται σε ένα ερώτημα, ή την επίλυση ενός προβλήματος που είχε. Αυτό που ορίζονται στον αναγνώστη γιατί είστε τους επαφή και να τους βάζει στο σωστό πλαίσιο του μυαλού για να δεχτεί το μήνυμα σας. Μια περίληψη άνοιγμα θα τραβήξει την προσοχή τους.

<b> Συμπεριλάβετε ένα W.I.I.F.M. </ b>

Όχι, αυτό δεν είναι κάποια σκοτεινή ραδιοφωνικό σταθμό! WIIFM σημαίνει «Τι σημαίνει αυτό για μένα;" Να συμμετάσχουν πραγματικά τους πελάτες σας και να τους πάρει με το μέρος σας, θα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα όφελος για αυτούς. Θα πρέπει να πάρετε κάτι από e-mail σας, ώστε να αισθάνονται ικανοποιημένοι. Τι θα μπορούσε να WIIFM τους να είναι; Η καταγγελία τους μπορεί να λυθεί? μπορούν να πάρουν ένα εκπτωτικό κουπόνι? μια υπηρεσία προτεραιότητα την επόμενη φορά που θα χρησιμοποιήσετε. Αν το συμβατό είναι ήσσονος σημασίας, ένα απλό, ειλικρινή συγγνώμη μπορεί να είναι αρκετό!

Μελετήστε προσεκτικά την επιστολή σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε μια στιγμή WIIFM.

<b> Μην πείτε «εγώ» </ b>

Όπου είναι δυνατόν, αποφύγετε σκουπίδια e-mail σας με Α '. Ο αναγνώστης θα βρει δύσκολο να συνδεθεί μαζί σας εάν λαμβάνετε 'εμένα, εγώ, εγώ »γράμματα. Εξετάστε τις επιστολές σας και όπου είναι δυνατόν υποκατάστατο «εγώ» με το «εσύ». Αλλάξτε την εστίαση στον αναγνώστη. Κάνε τους να αισθάνονται αξία.

<β> Γράψτε όπως μιλάτε </ b>

Ξεχάσω τον αριθμό των φορών που έχω λάβει επιστολές, οι οποίες διαβάζονται σαν να γράφτηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1900! Συσκευασμένα γεμάτο βαρετό, σκληρό και ξεπερασμένη γλώσσα - πολύ τυπική. Το στυλ γραφής σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν τον τρόπο που μιλάτε. Μετά από όλα, παρέχουν καλή εξυπηρέτηση των πελατών είναι εν μέρει κάτω στο πώς θα αλληλεπιδρούν ή να επικοινωνούν με τον πελάτη σας και τα γράμματα παίζουν σημαντικό ρόλο.

Έτσι, επανεξετάζει τις επιστολές σας και να απαλλαγούμε από αυτές τις φράσεις που μάθατε στο σχολείο μαθήματα επιστολή-γραπτώς!

<β> "Παρακαλώ κάνετε αυτό ..." </ b>

Έχοντας γράψει ένα μεγάλο γράμμα, που δεν θα θέλετε να μειώνεται σε τίποτα. Έχετε μια σαφή προσανατολισμό προς τη δράση κοντά. Βεβαιωθείτε ότι ο αναγνώστης σας ξέρει τι να περιμένω από αυτόν να κάνει το επόμενο - "να μου τηλεφωνήσει για να μπορέσουμε να συζητήσουμε αυτή την ιδέα σε μεγαλύτερο βάθος", "Συμπληρώστε το συνημμένο έντυπο και ποπ στο post", "στείλτε μου ένα σκοπό" (λίγο ισχυρή, ίσως, αλλά σίγουρα στο σημείο!).
Μια ηχηρή πρόσκληση για δράση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τελειώσει μια επιστολή και αφήνει τον πελάτη σε καμία αμφιβολία για το τι πρέπει να κάνει το επόμενο - ένα άλλο στοιχείο της καλής εξυπηρέτησης των πελατών.

<β> Ζητήστε από κάποιον να ελέγξει e-mail σας </ b>

Αν γράφετε ένα πολύ σημαντικό γράμμα ή ένα που περιέχει ένα σύνθετο μήνυμα, είναι σοφό να ζητήσεις από κάποιον να αποδείξεις το διαβάσετε. Αυτό δεν είναι μόνο για να ελέγξει την ορθογραφία σας αλλά και να ελέγξει την αναγνωσιμότητα. Είναι η δομή του μηνύματος που θέλετε να μεταφέρω σαφή και κατανοητή; Θα εκπλαγείτε από το τι κάποιος άλλος θα πάρει το οποίο έχετε χάσει τελείως!

Έτσι, εκεί το έχετε. Μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πώς να γράψει μια θαυμάσια επιστολή, η οποία θα ενισχύουν περαιτέρω την εικόνα σας από την παροχή εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών

Tidak ada komentar:

Posting Komentar